Six-pack program

jan
6

Der er mange der spørger om de ikke kan få et six-pack program, der vil give dem en flot six-pack på ingen tid. Svaret er at det desværre ikke er så lige til. Man kan ikke bare lave et program der vil kunne garantere alle der bruger det, at de får en six-pack ved det. Derfor vil jeg i denne artikel prøve at komme med nogle guidelines der bør give alle der følger dem en six-pack.

1. Fedt procent

Det vigtigste punkt i denne guide. Vi kommer ikke udenom det, tykke mennesker har og får ikke en synlig six-pack så længe de er tykke. Det er i hvert fald meget sjældent. Man skal derfor, hvis man har en del overflødige kilo på sidebenene, sørge for at tabe dig og komme ned i fedtprocent. Dette gøres ved at lægge en kostplan og dyrke regelmæssig cardio. Hvis du ikke ved hvordan man lægger en ordentlig kostplan, kan du læse mere om det her. Da du desværre ikke kan bygge muskelmasse imens du taber dig, skal du enten gøre dette før eller efter du er kommet ned i fedtprocent.

2. Et godt fundament

Mit næste råd til alle der ønsker en six-pack er, at opbygge sig et godt fundament. Dette føler jeg gøres bedst, ved at inkorporere en masse basis øvelser der træner din core og abs sekundært. Her tænker jeg på øvelser som back squat, front squat og dødløft. Disse øvelser er alle med til at styrke din core og dine abs, så du får opbygget et stærkt fundament. Disse øvelser er altid stærkt undervurderet i forbindelse med mavetræning, men kan alene give imponerede resultater.

tumblr_miho5ktvPs1rwdmp9o1_1280

3. Træn isoleret – Hårdt og godt

Sidste tip jeg har er, at træne mavemusklerne isoleret. Dette gøres ved alle de velkendte maveøvelser, som i også kan læse mere om og finde flere af på bloggen. Sørg dog for at i vælger nogle øvelser der passer til jeres niveau. Dette er ikke kun tiltænkt begyndere, men også at øvede folk skal sørge for at vælge hårdere øvelser. Som nævnt før på bloggen, skal man sørge for at træne sine abs hårdt, og derfor, som nogle gør, skal man ikke ligge og lave 20 sæt med 100 reps af normale situps.

Tak fordi i læste med, og håber i kan bruge mine guidelines.

 

Leave a Reply